Szkolenia dla kadry zarządzającej.
- AKADEMIA MENADŻERA MŚP. Rozwój uniwersalnych kompetencji menadżerskich w przedsiębiorstwie – zestaw narzędzi doskonalenia organizacji w zakresie skuteczności menadżerskiej.
- AKADEMIA MENADŻERA MŚP. Rozwój uniwersalnych kompetencji menadżerskich w przedsiębiorstwie – kształtowanie wizerunku, zarządzanie relacjami z klientami, radzenie sobie ze stresem, rozwiązywanie problemów, efektywna komunikacja i negocjowanie.
- AKADEMIA MENADŻERA MŚP. Rozwój uniwersalnych kompetencji menadżerskich w przedsiębiorstwie – określanie celów i priorytetów, kształtowanie wizerunku, zarządzanie zmianą i relacjami z klientami, radzenie sobie ze stresem oraz rozwiązywanie problemów.
- AKADEMIA MENADŻERA MŚP. Rozwój uniwersalnych kompetencji menadżerskich w przedsiębiorstwie – zestaw narzędzi doskonalenia przywódczych kompetencji pracowników organizacji.
- AKADEMIA MENADŻERA MŚP. Rozwój uniwersalnych kompetencji menadżerskich w przedsiębiorstwie – zestaw narzędzi doskonalenia pracowników organizacji.
- Systemy Sterowania Rozmową.
- Techniki wywierania wpływu.
Oprócz tego tematy szkoleń z Akademii Menadżera mogą zawierać takie obszary tematyczne jak:
- Określanie celów i priorytetów,
- Analiza strategiczna,
- Kształtowanie wizerunku,
- Przedsiębiorczość,
- Innowacyjność,
- Prowadzenie działalności gospodarczej (obszar prawny i administracyjny),
- Zarządzanie jakością,
- Zarządzanie finansami,
- Zarządzanie procesami,
- Zarządzanie zmianą,
- Zarządzanie wiedzą,
- Zarządzanie relacjami z klientami,
- Rozwiązywanie konfliktów,
- Podejmowanie decyzji,
- Orientacja na cel,
- Radzenie sobie ze stresem,
- Rozwiązywanie problemów,
- Inspirowanie i budowanie zaangażowania,
- Budowanie relacji ze współpracownikami,
- Kształtowanie kultury organizacyjnej,
- Tworzenie i upowszechnianie wizji,
- Etyczność i moralność,
- Pozyskiwanie pracowników,
- Ocena pracowników,
- Rozwój pracowników,
- Motywowanie pracowników,
- Delegowanie zadań i uprawnień,
- Efektywna komunikacja,
- Negocjowanie,
- Prezentacja,
- Wyszukiwanie, analiza i wykorzystanie informacji,
- Wykorzystanie technologii IT w procesie komunikacji.