Szkolenia dla kadry zarządzającej.

Szkolenia dla kadry zarządzającej
  • AKADEMIA MENADŻERA MŚP. Rozwój uniwersalnych kompetencji menadżerskich w przedsiębiorstwie – zestaw narzędzi doskonalenia organizacji w zakresie skuteczności menadżerskiej.
  • AKADEMIA MENADŻERA MŚP. Rozwój uniwersalnych kompetencji menadżerskich w przedsiębiorstwie – kształtowanie wizerunku, zarządzanie relacjami z klientami, radzenie sobie ze stresem, rozwiązywanie problemów, efektywna komunikacja i negocjowanie.
  • AKADEMIA MENADŻERA MŚP. Rozwój uniwersalnych kompetencji menadżerskich w przedsiębiorstwie – określanie celów i priorytetów, kształtowanie wizerunku, zarządzanie zmianą i relacjami z klientami, radzenie sobie ze stresem oraz rozwiązywanie problemów.
  • AKADEMIA MENADŻERA MŚP. Rozwój uniwersalnych kompetencji menadżerskich w przedsiębiorstwie – zestaw narzędzi doskonalenia przywódczych kompetencji pracowników organizacji.
  • AKADEMIA MENADŻERA MŚP. Rozwój uniwersalnych kompetencji menadżerskich w przedsiębiorstwie – zestaw narzędzi doskonalenia pracowników organizacji.
  • Systemy Sterowania Rozmową.
  • Techniki wywierania wpływu.

Oprócz tego tematy szkoleń z Akademii Menadżera mogą zawierać takie obszary tematyczne jak:

  • Określanie celów i priorytetów,
  • Analiza strategiczna,
  • Kształtowanie wizerunku,
  • Przedsiębiorczość,
  • Innowacyjność,
  • Prowadzenie działalności gospodarczej (obszar prawny i administracyjny),
  • Zarządzanie jakością,
  • Zarządzanie finansami,
  • Zarządzanie procesami,
  • Zarządzanie zmianą,
  • Zarządzanie wiedzą,
  • Zarządzanie relacjami z klientami,
  • Rozwiązywanie konfliktów,
  • Podejmowanie decyzji,
  • Orientacja na cel,
  • Radzenie sobie ze stresem,
  • Rozwiązywanie problemów,
  • Inspirowanie i budowanie zaangażowania,
  • Budowanie relacji ze współpracownikami,
  • Kształtowanie kultury organizacyjnej,
  • Tworzenie i upowszechnianie wizji,
  • Etyczność i moralność,
  • Pozyskiwanie pracowników,
  • Ocena pracowników,
  • Rozwój pracowników,
  • Motywowanie pracowników,
  • Delegowanie zadań i uprawnień,
  • Efektywna komunikacja,
  • Negocjowanie,
  • Prezentacja,
  • Wyszukiwanie, analiza i wykorzystanie informacji,
  • Wykorzystanie technologii IT w procesie komunikacji.
Scroll to Top